Lietošanas noteikumi

 

SIA  “Melānija M”, reģistrācijas Nr. 55403037421, adrese:

Gaismas iela 6-2, Aizkraukle, Aizkraukles novads, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā ​ pieejamo saturu un​ sniedz preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.

Vispārīgie noteikumi 

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

PIRKUMU VEIKŠANA

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

 

Apmaksas noteikumi

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv,​ Maksekeskus AS:

Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor

Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS. Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu.

Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

Piegādes noteikumi

Preces tiek piegādātas tikai Latvijā.

Iegādātās preces tiek piegādātas izmantojot: kurjerpastu un kurjeru.

Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas.

Iegādātās preces tiek nogādātas Pircēja norādītajā adresē 7 darba dienu laikā. Izņēmuma gadījumos mums ir tiesības nosūtīt preces līdz 30 kalendāra dienām, par to informējot klientu.

Atteikuma tiesības

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces drīkst izmantot tikai tām paredzētajiem mērķiem, patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma​ saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, lietošanas laikā nevērīgi izturoties​ pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts, internetveikalam ir tiesības​ samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.

Iesniegt sūdzības var zvanot uz tālruņa nummuriem 29297236, 26785679 vai rakstot uz epastu melanija.m@inbox.lv.

Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.

Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu.

Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Distances līgumā noteiktās 14 dienu atteikuma tiesības neattiecas, ja piegādātas pārtikas preces, dzērieni un citas tūlītēja patēriņa preces (Ministru kabineta noteikumi Nr.255, punkts 2.4) un, ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (Ministru kabineta noteikumi Nr.255, punkts 22.5). Pamatojoties uz minēto, ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (pie tādām precēm pieskaitāmi jebkāda veida pārtikas produkti, kuri ievietoti jebkāda veida iepakojumos), uz attiecīgo preci nav iespējams izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no preces piegādes dienas, kā arī atgriezt par preci samaksāto pirkuma vērtību. Pieteikumi par minēto preču pirkuma summas atmaksu, ja preces iepakojums ir bijis atvērts, netiks apmierināti un prece patērētājam tiks nosūtīta atpakaļ.

Saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” 22.punktu patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

22.3. prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

22.4. prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;

22.5. patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

22.6. prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes

pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām​ precēm bez maksas.​

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus.

Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

Pircēja personas datu apstrāde

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.

Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai.

Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz melanija.m@inbox.lv.​

Strīdu izšķiršanas kārtība

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. ​ Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses​ strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

Piegāde

Izmantojot piegādi uz Omniva pakomātu par bojāto preci jāpaziņo 2 darba dienu laikā. Pasūtījuma saņemšanu apliecina: *saņemšana interneta vietnes birojā-paraksts uz pavadzīmes, *piegāde ar kurjeru-pircēja paraksts uz kurjera pavaddokumenta, *saņemšana Omniva pakomātā-individuālā koda ievadīšana un sistēmas atzīme par pakas izņemšanu”